Säsongsavslutning
Tor 3 maj 2018, 18:00-20:00
Duveholmshallen A
Samling: 17:40, I B-hallen vi angiven plats för ditt lagVi hälsar alla spelare, föräldrar och syskon varmt välkomna till årets ungdomsavslutning i Duveholmshallen A-hallen torsdagen den 3 maj kl. 18 ? 20.
Det blir prisutdelning och underhållning. Festis och kexchoklad till alla barn, även syskon.
Lagen samlas cirka klockan 17.40 i B-hallen vid plats markerad för respektive lag. Matchställ ska användas.
Vid avslutningen utser vi också ÅRETS KIB:are. En person som betytt extra mycket för klubben, som du tycker är värd att uppmärksammas lite extra. Det är fritt fram för alla medlemmar att nominera någon du tycker ska få priset. Din nominering skickar du till jessica.sjogren76@gmail.com senast den 22 april.
Vi behöver som vanligt hjälp av några föräldrar att rigga inför avslutningen och plocka undan efteråt. Har du möjlighet att hjälpa till? Anmäl dig till jessica.sjogren76@gmail.com. Ange om du kan hjälpa till mellan klockan 16-18 eller efter klockan 20. Arbetet innefattar att plocka fram stolar, bygga scenen, packa upp priser, plocka upp fika, dela ut fika och därefter plocka undan stolar och scen.
Hjärtligt välkomna!
kib-avslutning-3maj.pdfDet blir prisutdelning och underhållning. Festis och kexchoklad till alla barn, även syskon.
Lagen samlas cirka klockan 17.40 i B-hallen vid plats markerad för respektive lag. Matchställ ska användas.
Vid avslutningen utser vi också ÅRETS KIB:are. En person som betytt extra mycket för klubben, som du tycker är värd att uppmärksammas lite extra. Det är fritt fram för alla medlemmar att nominera någon du tycker ska få priset. Din nominering skickar du till jessica.sjogren76@gmail.com senast den 22 april.
Vi behöver som vanligt hjälp av några föräldrar att rigga inför avslutningen och plocka undan efteråt. Har du möjlighet att hjälpa till? Anmäl dig till jessica.sjogren76@gmail.com. Ange om du kan hjälpa till mellan klockan 16-18 eller efter klockan 20. Arbetet innefattar att plocka fram stolar, bygga scenen, packa upp priser, plocka upp fika, dela ut fika och därefter plocka undan stolar och scen.
Hjärtligt välkomna!
Anmälan är öppen för alla i Katrineholms IBF.
Logga in här